Csak a szépre...

Etetnek nap, mint nap. Kajával, szóban, képben. Kell valami emészthetőbb... Talán ez.

HTML

Ha jót akarsz...

Fogyi gagyi

2010.12.09. 10:24 | L'c | Szólj hozzá!

 Vannak fölös kilóid? Nekem igen. Mindíg is problémás volt miként szabadulhatnék meg tőlük. Sport, mozgás, diéta megvolt. Mégis makacskodott az úszógumi. Remek étrendkiegészítők kínálják magukat, zsírégetők, fogyiövek, meg mifenék. De semmi. Gondoltam, közeledvén a negyvenhez ez így ok. 

Aztán egyszer úgy fél éve egészen más okból leálltam az imádott tejjel (tényleg nagyon szerettem), majd rá nemsokára a lisztes holmikkal. És láss csodát, eddig 15 kiló pattant le, de úgy, hogy semmi szenvedést nem okozott. Előtte is és azóta is megy a bringa, r-go ebben nincs változás. A csokiéhség elmúlt (szoktam enni, de nem kívánom), jobban igénylem a gyümölcsöt és tele vagyok energiával. Ja és semmi "ét-trend" kiegészítő! Akkor most mi van? Valamit csúnyán benéztem.

Gondoltam utána nézek, hátha elrontottam valamit. Például Szendi Gábor http://www.tenyek-tevhitek.hu/csaktagoknak/tej.php sok érdekes dolgot leír a témával kapcsolatban. Érdemes olvasgatni. Bizonyosan sok okos infó akad még, de nem érzem magam térítőnek, akit érdekel keresgéljen a neten. 

Akkor viszont megint itt az ártatlan kérdés, hogy ezeket miért nem vágja a képembe a média? Mert ez segítség lenne a javából. Talán azért, mert akkor nem lehetne eladni azt a sok fölösleges szart jó pénzért? 

Azóta, ha kérdezik, milyen diétát nyomok szégyenlősen mondom, hogy semmilyet. Csak nem eszem olyasmit, ami nem jó nekem. Persze ilyenkor jön a fikázás meg a reklám szöveg, de hetekkel később (szigorúan négyszemközt) hála és köszönet, mert olyan fasza.

Hát ennek örülök 

Címkék: tej diéta fogyi kilók szendi

A bejegyzés trackback címe:

https://jacsita.blog.hu/api/trackback/id/tr392503906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása